اصحــــ على طول ـــــــــــــاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اصحــــ على طول ـــــــــــــاب

friends 4 ever

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شكوى من الفقير الى الله دقة قلبى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hena7abibty
مشرف
مشرف
hena7abibty

شكوى من الفقير الى الله دقة قلبى Empty
مُساهمةموضوع: شكوى من الفقير الى الله دقة قلبى   شكوى من الفقير الى الله دقة قلبى Icon_minitimeالجمعة يناير 19, 2007 4:15 am

والنبى اللى عاوز يبعت شكوى لمدير المنتدى يبعتها فين بالله عليك مش لازم اى منتدى يبقى ليه قسم اسمه قسم الشكاوى والاقتراحات انا هفضل اعلم فيكم لحد امتى بس عشان خاطرى المره دى هعديهالكم بس وربنا المره الجايه مش هغفرلك الغلطه دى وبعدين طوروا شويه من المواضيع مالها راكنه كده ومكرره فين الجديد ياهووو اتحركوا بقى انا عاوز شغل انا بشكى العضو جوست اللى هو نائب مدير المنتدى لانه عمل الاتى
1- بيحذف مواضيع جاده ومهمه
2-حذف ردود من المفروض ان الرد حريه شخصيه وراى حر
3-بيتطاول بالفاظ شبه سخريه بطريقه غير مباشره على الاعضاء
طلب لمدير المنتدى التقليل من صلاحيات النائب الا فى الحالات الخاصه والتنبيه فى الحالات الواجب استخدامها فى حالة الطوارئ او عند اللزوم ارجو الاعتناء بالشكوى وعمل اللازم والا انا مضطر انى اتنازل عن اشرافى لقسم الاتصالات وتكنولوجيا المعلومات وهسحب عضويتى من المنتدى لكم جزيل الشكر مع تحياتى
مشرف قسم الاتصالات وتكنولوجيا المعلومات
دقة قلبى
dossaمحمد يوسف
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: شكوى من الفقير الى الله دقة قلبى   شكوى من الفقير الى الله دقة قلبى Icon_minitimeالسبت يناير 20, 2007 2:27 am

مع احترامى ليك المدير مش ممكن يقبل هذا الكلام دة وحاول يا اخ تغير شوية فى كلامك علاشان متزعلش الكبير منك ومعلشى ياادمن باشا عندى دة والمندى ديمن كل يوم بالجديد ودعواتك معانا

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
& ومع الشكر الكبير للكبير & محمد يوسف &
dossaمحمد يوسف
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: شكوى من الفقير الى الله دقة قلبى   شكوى من الفقير الى الله دقة قلبى Icon_minitimeالسبت يناير 20, 2007 2:38 am

عارف ان انتا عندك الحق بس يعنى ربنا خلق الدونيا 6ايام وانتا الوقتى عايز ان نعمل كل دة فى دقيقة يعنى دة مش تمام منك والله انا شايف ان المنتدى كل يوم بيعمل جديد وبكتب الاخبار الجديدة وانتا والله زى العسل يعنى ونهارك ابيض باذن الله خليك حلو وامور وتصعبش الامور اشطة

&دوسة& محمد يوســــــــــ&ــــــــــف

شكوى من الفقير الى الله دقة قلبى
صفحة 1 من اصل 1